cała doba 7 dni w tygodniu
będące częścią Lead Group Holding
HotSender to platforma, która poza funkcją wielokanałowej komunikacji poprzez SMS, MMS, VOICE, EMAIL oraz WEB PUSH, pozwola także zarządzać bazą danych Twoich kontaktów, scalać rekordy oraz przeprowadzać jej higienę i segmentację.
W ramach naszego systemu masz możliwość wykluczenia nieaktywnych skrzynek email, wykluczenia adresów, które nie reagują od dłuższego na Twoje emaile, a także zlokalizowania aktualnej sieci danego numeru GSM, wraz z określeniem, czy jest on obecnie aktywny.
HotSender jest kompleksową platformą omnichannel communication - komunikacji wielokanałowej.
Oznacza to, że funkcje i uniwersalność naszego systemu są na tyle rozbudowana, że nasi Użytkownicy nie mają potrzeby korzystania z innych, dodatkowych rozwiązań w zakresie komunikacji. System w ramach ścisłej współpracy z naszymi Partnerami jest na bieżąco rozbudowywany i aktualizowany.
W ramach przesyłanych wiadomości możesz stosować zmienne i np. zwracać się do klienta po imieniu.
System zapewnia skuteczne dostarczenie wiadomości do abonentów wszystkich sieci GSM na terenie kraju.
Panel administracyjny systemu pozwala na planowanie wysyłek kampanii reklamowych według dat, grup odbiorców itp.
HotSender to kompletna platforma komunikacyjna - wzmacniaj siłę przekazu wysyłając komunikaty różnymi drogami.
Dzięki zmiennym możesz zwracać się do odbiorcy po imieniu lub wysłać wiadomość tylko do tych, którzy spełaniają dany warunek.
Dzięki API, wtyczkom oraz funkcjom w panelu możesz w pełni zautomatyzować i zaplanować swoje działania.
Szczegółowe statystyki ze skuteczności przeprowadzanych kampanii - wskaźniki open rate, klikalność w linki itp.
Jeżeli oczekujesz czegoś specjalnego od systemu komunikacji, czego nie widzisz u nas, po prostu nam to zgłoś.
HotSender należy do Przedsiębiorstwa Telekomunikacyjnego zarejestrowanego w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej pod numerem 11779.
System HotSender zapewnia nie tylko najwyższy możliwy współczynnik dostarczalności wysyłanych komunikatów, ale także bardzo wysoką skuteczność w analizowaniu przesłanych rekordów do systemu.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym Plus oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty WP gwarantuje umowa podpisana z niniejszym providerem poczty.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym Orange oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty Interia gwarantuje umowa podpisana z niniejszym providerem poczty.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym T-Mobile oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty
o2 gwarantuje umowa
podpisana z niniejszym providerem poczty.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym Play oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty Onet gwarantuje umowa podpisana z niniejszym providerem poczty.
Przedsiębiorca Telekomunikacyjny - numer w rejestrze: 11779
W dobie digitalizacji świata i mnogości wszelkiej maści reklam, bezpośredni namiar na konkretną osobę bądź firmę może być cenniejszy niż złoto.
Problem występuje jednak wówczas, kiedy nasza baza kontaktowa nie jest odpowiednio zoptymalizowana. Pomijając już sam fakt, że płacimy za wysyłki komunikatów, które nie docierają lub są ignorowane przez odbiorców, możemy natknąć się na problem znacznie większy, szczególnie w przypadku komunikatów wysyłanych emailowo.
Dostawcy skrzynek emailowych śledzą aktualność Twojej bazy. Jeżeli wysyłasz komunikaty do adresów email, które od dawna nie istnieją lub od dawna nikt się na nie nie logował, odbiorcy ignorują Twoje emaile bądź oznaczają je jako SPAM - jest duże prawdopodobieństwo, że zostaniesz odgórnie oznaczony jako SPAM. Jeśli tak się stanie, Twojego komunikatu mogą nie zauważyć także te wartościowe kontakty w Twojej bazie.
to szacunkowa ilość wysyłanych wiadomości w Internecie, które są SPAMEM.
tyle dotychczas aktywnych kart sim wygasło po I kwartale 2017 roku.
subskrybentów zapisanych na newslettery otwiera je rzadziej niż raz na pół roku.
osób oznacza wiadomość jako spam sugerując się samym tematem wiadomości.
providerów skrzynek emailowych śledzi czy oraz jak reagują na emaile Twoi odbiorcy.
marketerów stosujących higienę doświadczyło lepszej dostarczalności emaili.
Twoich wiadomości trafi w spam, jeśli masz w bazie choć jednego spam-trapa.
rekordów w Twojej bazie dezaktualizuje się każdego roku.
o tyle może wzrosnąć skuteczność Twoich komunikatów, jeśli zadbasz o bazę.