cała doba 7 dni w tygodniu
będące częścią Lead Group Holding
Nasza firma specjalizuje się w kampaniach reklamowych za pośrednictwem wiadomości SMS, MMS, EMAIL oraz notyfikacji WEB PUSH.
W związku z tym rozpoczęliśmy prace nad serwisem DataMarket.pl, który właścicielom tematycznych baz ze zgodami marketingowymi pozwoli je zmonetyzować, a Klientom biznesowym pozyskać nowych Klientów.
Nasz system zapewnia nie tylko najwyższy możliwy współczynnik dostarczalności wysyłanych komunikatów, ale także gwarantuje szczegółową analitykę realizowanych kampanii.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym Plus oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty WP gwarantuje umowa podpisana z niniejszym providerem poczty.
System współpracuje z przeglądarką Mozilla Firefox na potrzeby poprawnego funkcjonowania systemu powiadomień typu PUSH.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym Orange oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty Interia gwarantuje umowa podpisana z niniejszym providerem poczty.
System współpracuje z przeglądarką Opera na potrzeby poprawnego funkcjonowania systemu powiadomień typu PUSH.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym T-Mobile oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty
o2 gwarantuje umowa
podpisana z niniejszym providerem poczty.
System współpracuje z przeglądarką Google Chrome na potrzeby poprawnego funkcjonowania systemu powiadomień typu PUSH.
Bezpośrednie połączenie infrastruktury z operatorem strukturalnym Play oraz wszystkimi podległymi operatorami wirtualnymi.
Wysoką dostarczalność emaili wysyłanych dla klientów Poczty Onet gwarantuje umowa podpisana z niniejszym providerem poczty.
System współpracuje z przeglądarką Safari na potrzeby poprawnego funkcjonowania systemu powiadomień typu PUSH.
DataMarket.pl jest platformą dla Wydawców posiadających bazy ze zgodami marketingowymi oraz Reklamodawców, którzy chcą z nich skorzystać.
Co istotne dla obu stron transakcji, gwarantem poprawności rozliczeń oraz realizatorem samych kampanii jest przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w tego typu realizacjach.
Skuteczna obsługa wysyłek kampani mailingowych oparta na umowach z czołowymi polskimi providerami skrzynek email.
System zapewnia skuteczne dostarczenie wiadomości do abonentów wszystkich sieci GSM na terenie kraju.
Systemu pozwala na udostępnienie także bazy danych subskrybentów notyfikacji web push.
DataMarket to kompletna platforma komunikacyjna - można realizować kampanię kilkoma kanałami.
Dzięki rozbudowanym bazom danych, istnieje możliwość personalizacji przekazów, np. zwrócenia się po imieniu.
Wydawca nie ponosi żadnych opłat. Reklamodawca opłaca prowizję Wydawcy oraz pokrywa koszt wysyłki.
Szczegółowe statystyki ze skuteczności przeprowadzanych kampanii - wskaźniki open rate, klikalność w linki itp.
Jeżeli oczekujesz czegoś specjalnego od naszego omnichannel communication marketu, skontaktuj się z nami.
W dobie digitalizacji świata i mnogości wszelkiej maści reklam, bezpośredni namiar na konkretną osobę bądź firmę może być cenniejszy niż złoto.
DataMarket.pl rozwiązuje problem pozyskiwania tego typu kontaktów - łączy Wydawców, którzy tego typu dane już posiadają z Reklamodawcami, którzy ich potrzebują.
Polaków ma dostęp do Internetu i liczba ta rośnie z każdym kolejnym miesiącem.
Internautów w Polsce ma przynajmniej jedną skrzynkę emailową.
emaili dziennie jest wysyłanych przez wszystkich obywateli całego świata.
wszystkich skrzynek emailowych na świecie to skrzynki biznesowe.
wynosi ROI email marketingu, czyli każdy wydany $1 przynosi $38 zwrotu z inwestycji.
respondentów twierdzi, że email to najlepszy kanał informacji o nowościach i promocjach.
skuteczniejszy w pozyskiwaniu nowych klientów jest email niż FB i TT razem wzięte.
właścicieli telefonów komórkowych odczytuje otrzymywane wiadomości SMS.
to liczba obecnie aktywnych kart sim w Polsce - więcej niż obywateli.
odbiorców wiadomości SMS klika w linki, które są zawarte w wiadomości.
wynosi udział na polskim rynku tych przeglądarek, których web push obsługujemy.
wynosi średni CTR notyfikacji push, czyli średni wskaźnik kliknięć.