Monetyzacja baz danych
Bazy marketingowe dla biznesu

Co oferujemy?

Datamarket

Nasza firma specjalizuje się w kampaniach reklamowych za pośrednictwem wiadomości SMS, MMS, EMAIL oraz notyfikacji WEB PUSH.

W związku z tym rozpoczęliśmy prace nad serwisem DataMarket.pl, który właścicielom tematycznych baz ze zgodami marketingowymi pozwoli je zmonetyzować, a Klientom biznesowym pozyskać nowych Klientów.

Zobacz naszą ofertę:

Higiena bazy email Higiena baz email

DLA WŁAŚCICIELI BAZ

- brak kosztów uczestnictwa

- nie odsprzedajesz bazy, a jedynie wysyłkę kampanii

- sam decydujesz, ile chcesz zarobić za kampanię

- nie spamujemy, nie wypalamy baz

Higiena numerów GSM USŁUGA HLR

DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH

- tematyczne bazy danych do wyboru

- możliwość kampanii sms, mms, voice, email, web push

- sam wybierasz wolumen wysyłki

- pełne statystyki wyników kampanii




DataMarket.pl nie pobiera żadnych dodatkowych prowizji za pośrednictwo.

Jedynym przychodem właściciela serwisu jest koszt wysłania kampanii reklamowej przez HotSender,
a jak przypominamy, jesteśmy najtansi!

DataMarket to niezawodna infrastruktura

Nasz system zapewnia nie tylko najwyższy możliwy współczynnik dostarczalności wysyłanych komunikatów, ale także gwarantuje szczegółową analitykę realizowanych kampanii.

Co oferuje DataMarket.pl?

DataMarket.pl jest platformą dla Wydawców posiadających bazy ze zgodami marketingowymi oraz Reklamodawców, którzy chcą z nich skorzystać.

Co istotne dla obu stron transakcji, gwarantem poprawności rozliczeń oraz realizatorem samych kampanii jest przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w tego typu realizacjach.

wysyłka mailingów

KAMPANIE
MAILINGOWE

Skuteczna obsługa wysyłek kampani mailingowych oparta na umowach z czołowymi polskimi providerami skrzynek email.

Masowa wysyłka sms

KAMPANIE
SMS, MMS I VOICE

System zapewnia skuteczne dostarczenie wiadomości do abonentów wszystkich sieci GSM na terenie kraju.

Planer wysyłek mailingów

KAMPANIE
WEB PUSH

Systemu pozwala na udostępnienie także bazy danych subskrybentów notyfikacji web push.

Kampanie wielokanałowe

KAMPANIE WIELOKANAŁOWE

DataMarket to kompletna platforma komunikacyjna - można realizować kampanię kilkoma kanałami.

Personalizacja kampanii

PERSONALIZACJA KAMPANII

Dzięki rozbudowanym bazom danych, istnieje możliwość personalizacji przekazów, np. zwrócenia się po imieniu.

Bazy danych, monetyzacja baz

BRAK UKRYTYCH
OPŁAT

Wydawca nie ponosi żadnych opłat. Reklamodawca opłaca prowizję Wydawcy oraz pokrywa koszt wysyłki.

Statystyki mailingów i kampanii GSM

SZCZEGÓŁOWE RAPORTOWANIE

Szczegółowe statystyki ze skuteczności przeprowadzanych kampanii - wskaźniki open rate, klikalność w linki itp.

Wysyłki mailingów

POTRZEBA CI
CZEGOŚ WIĘCEJ?

Jeżeli oczekujesz czegoś specjalnego od naszego omnichannel communication marketu, skontaktuj się z nami.

Dlaczego warto postawić na DataMarket.pl?

W dobie digitalizacji świata i mnogości wszelkiej maści reklam, bezpośredni namiar na konkretną osobę bądź firmę może być cenniejszy niż złoto.

DataMarket.pl rozwiązuje problem pozyskiwania tego typu kontaktów - łączy Wydawców, którzy tego typu dane już posiadają z Reklamodawcami, którzy ich potrzebują.

Zwróć uwagę na kilka statystyk:

79%

Polaków ma dostęp do Internetu i liczba ta rośnie z każdym kolejnym miesiącem.

97%

Internautów w Polsce ma przynajmniej jedną skrzynkę emailową.

183 mld

emaili dziennie jest wysyłanych przez wszystkich obywateli całego świata.

20%

wszystkich skrzynek emailowych na świecie to skrzynki biznesowe.

3800%

wynosi ROI email marketingu, czyli każdy wydany $1 przynosi $38 zwrotu z inwestycji.

54%

respondentów twierdzi, że email to najlepszy kanał informacji o nowościach i promocjach.

40 razy

skuteczniejszy w pozyskiwaniu nowych klientów jest email niż FB i TT razem wzięte.

95%

właścicieli telefonów komórkowych odczytuje otrzymywane wiadomości SMS.

52 mln

to liczba obecnie aktywnych kart sim w Polsce - więcej niż obywateli.

35%

odbiorców wiadomości SMS klika w linki, które są zawarte w wiadomości.

86%

wynosi udział na polskim rynku tych przeglądarek, których web push obsługujemy.

20%

wynosi średni CTR notyfikacji push, czyli średni wskaźnik kliknięć.

Prawda, że robi wrażenie?

Zarejestruj darmowe konto na giełdzie baz DataMarket.pl

Zarejestruj się teraz za darmo