Monetyzacja baz danych


Co oferujemy?

Jeżeli posiadasz stronę internetową, forum, bloga bądź inne miejsce, w którym udało Ci się legalnie pozyskać dane kontaktowe ze zgodami marketingowymi - możesz powierzyć nam ich monetyzację!

Sami zajmiemy się oceną jakości rekordów w Twojej bazie, oszacujemy jej wartość marketingową, zajmiemy jej wstępną higieną, a następnie - po dobraniu odpowiednich kampanii - wykonamy testy i oszacujemy ewentualne zyski, które baza może wygenerować.


Jak wygląda monetyzacja?


stosujemy 3 rodzaje strategii monetyzacji

Po zgłoszeniu bazy danych do monetyzacji, po jej pierwszych testach dobieramy najlepszą dla niej strategię marketingową.

monetyzacja czynna

Na bieżąco realizujemy kolejne wysyłki marketingowe, które przynoszą stosunkowo pewne przychody.

monetyzacja bierna

Wysyłki reklamowe realizowane bardzo rzadko, w sytuacji zlecenia od konkretnego Reklamodawcy.

monetyzacja łączona

Hybryda monetyzacji czynnej oraz biernej, w zależności od rodzaju bazy i dostępnych aktualnie kampanii.



W jaki sposób współpracujemy?

W przypadku przyjęcia bazy danych do monetyzacji, w sposób indywidualny ustalamy szczegóły współpracy w tym zakresie.

Każda baza danych jest inna, podobnie co każdy nasz Kontrahent. Cieszymy się, jeżeli ktoś w pełni zaufa naszym kompetencjom i da wolną rękę w zakresie działań na jego bazie, jednakże dopuszczamy możliwość, aby ściśle współpracować z właścicielem bazy - ustalając na bieżąco każdy aspekt, jaki tylko może wystąpić.


Dopuszczamy 2 możliwości wypłaty rozliczeń:
Wysokość wynagrodzenia ustalana jest indywidualnie - zależna jest od jakości bazy, dostępnych kampanii i wyników testów, które wykonane zostają na początku współpracy.


Nic nie ryzykujesz!

Jeżeli kiedykolwiek interesowałeś się tematyką monetyzacji baz danych, zapewne wiesz, że większość prób kończy się przysłowiowym fiaskiem. Jeżeli monetyzacja Twojej bazy wygeneruje stratę (koszt wysyłki treści reklamowych przewyższy wygenerowany przychód), nie ponosisz żadnych kosztów z tym związanych. Całe ryzyko bierzemy na siebie!



Dlaczego warto zaufać HotSender?

Posiadamy wszystko, co powinno Cię przekonać właśnie do nas!

Poniżej prezentujemy Ci kluczowe argumenty przemawiające za tym, że warto nam powierzyć pod opiekę swoją bazę danych.


01

Podlegamy pod UKE - Urząd Komunikacji Elektronicznej

Właścicielem HotSender.pl jest spółka Leaders sp. z o.o. SK - Przedsiębiorca telekomunikacyjny wpisany do rejestru Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 11779.

02

Przeprowadzamy wielokanałowe kampanie

Jeżeli w swojej bazie posiadasz kilka danych kontaktowych Użytkownika (adres email, numer telefonu, numer gg itp), istnieje możliwość przeprowadzenia wielokanałowej kampanii - jej skuteczność może być nawet kilkukrotnie wyższa. W przeciwieństwie do innych firm, nie ograniczamy się jedynie do jednego medium przekazu, np. emaila.

03

Maksymalnie personalizujemy przekaz reklamowy

Im więcej danych osobowych posiadasz, tym bardziej spersonalizowany - a tym samym skuteczniejszy - przekaz reklamowy jesteśmy w stanie zrealizować.

04

Targetujemy - wieloletnie doświadczenie w marketingu

Kampanii reklamowych nie dobieramy losowo. W zależności od posiadanych rekordów w swojej bazie, dobieramy takie, które są najbardziej dla niej optymalne. Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczenie w marketingu internetowym, a także bezpośredni dostęp do najlepszych kampanii - z naszej własnej sieci afiliacyjnej Lead.Network!

05

Korzystamy z niezawodnej infrastruktury

Infrastruktura HotSender jest bezpośrednio zintegrowana ze wszystkimi polskimi operatorami strukturalnymi - Play, Plus, Orange oraz T-Mobile. W przypadku wysyłek emailingowych - obsługa jest możliwa dzięki umowom z najpopularniejszymi dostawcami poczt: Interia, Onet, WP, o2, Gmail. Minimalizuje to ryzyko wpadnięcia do folderów spamowych!



06

Działamy zgodnie ze standardami GIODO

Jesteśmy nastawieni na wyniki, nie są one jednak najważniejsze. Podczas wszystkich etapów monetyzacji baz danych, priorytetem i najważniejszym założeniem są działania zgodne ze standardami GIODO.





Dlaczego opłaca się monetyzować bazę danych?

Baza danych to często "skutek uboczny" prowadzonego serwisu czy aplikacji, który poza nimi pozornie nie jest Ci do niczego potrzebny. Tak jednak nie jest. Jeżeli nie inwestując żadnych dodatkowych środków masz możliwość na nim zarobić... To dlaczego nie?

76 %Polaków ma dostęp do Internetu, a liczba ta ciągle rośnie

97 %Internautów w Polsce ma przynajmniej jedną skrzynkę emailową

65 %Internautów korzysta z emaila na bieżąco

95 %odbiorców odczytuje wiadomości SMS

98 %odbiorców odczytuje otrzymany SMS w ciągu pierwszych 2 minut

126 %o tyle może wzrosnąć szansa na przykucie uwagi odbiorcy, jeśli tylko spersonalizujemy jego wstęp

0 PLNwłaśnie tyle kosztuje Cię dołączenie do HotSender


Zdecydowany?

Zobacz jak wypadamy na tle konkurencji!
lub:
Dołącz do HotSender już teraz - za darmo!


SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

CREATE ACCOUNT

FORGOT YOUR DETAILS?

TOP